SKRIVET: 2009-04-19, kl 20:43:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

090419 -jag saknar dig, min älskling.

Idag firar jag och min älskling 11 månader! men den jäveln är ju på teneriffa så jag får vara hemma och fira lite själv. guuud, så tråkigt. men som tur är kommer petter hem i natt, vilket betyder att direkt efter min prao som är på cafe station drar jag till honom, wieeeee! taggataggaaaaa. jaa, jag har alltså prao i på café station i veckan. imorgon jobbar jag 13.00-16.00--gud så skööönt! men alla andra dagar jobbar jag 09.00-16.00, vilket är något längre, men itne längre än skoldagarna är ändå såå, det är väl chill, i guess :) så kan man ju gå på stan varje dag, niceeeee. men jag har ju mycket träningar också.. så det lär ändå inte bli så mycket sånt!
under praoen ska jag också försöka luncha med olivia som också är på stan, fast på ica. men det blir iaf phett mysigt tror jag. :)
nu ska jag se wipeout. pussarrr, hej/angelica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: