SKRIVET: 2009-03-11, kl 21:07:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

090311 bräntisonsdagggggg-as usual !

Idag var jag grymt seg och trött på morgonen...men jag pallrade mig upp, duschade, åt frukost och började min vanliga promenad till skolan, (brukar dock cykla, men jag skulle ta bussen till stan direkt efter skolan med emma, tove, elin och malin). skolan gick snabbt, 3 lektioner +lunch sen var dagen slut, 12.30 men jag jag stannade en kvart till för att spela in release me på musiken med majjen, robert på gitarr. det gick snabbt och bra, fick låten på mobilen också! greaaat! sprang till bussen och tro det eller ej så hann jag till busshållplatsen före bussen gick där alla stod och väntade på mig.. eller vad skulle de annars kunna göra i väntan på bussen? inte så mkt annat än att vänta. på stan gick jag och toffsen till schmäck för att fråga om praoplats men de hade fullt heeeeeeeela våren. men som tur är så fick jag plats på café station och tove ska praoa på hennes gamla lågstadieskola, kulkul! men iaf, jag och elin tog bussen hem 16.17, hoppade av hos elin, hämtade var sitt äpple och elins träningskläder och gick vidare till träningen. jag kollade bara pga förkylning. men jag gick en halvtimme innan träningen slutade för att äta middag och bara ta de lugnt. hade planerat att vara med petter men han kunde inte, så nu sitter jag framför min kära vän, den som aldrig sviker en. förutom om de blir strömavbrott. men ajaa, whatever. hoppas att jag kan vara med honom typ imorgon eller på fredag, eller bådaaaaa?:)
men nu tog min kreativitet slut, ska se på min andra vän. mr.LCD.
pusshej/angelica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: