SKRIVET: 2009-03-26, kl 19:21:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

090326 24/3 igår, idag 26/3?

Igår var det tydligen 24/3 men idag är det 26/3?!
jag blev helt paff när jag upptäckte det. men tydligen så hoppar man över en dag var tionde år. hmm, bara konstigt--
idag var jag på stan med roda och fridaaaaa. det var mycket trevligt. frida köpte ett par jeansleggins och 2 tröjor/linnen. jag köpte också ett par jeansleggins och en liten hemlis till mami som fyller år snart, vet dock itne hur mycket hon fyller..
roda där i mot köpte, efter mycket velande hit och dit ett par gladiatorskor, supersnygga! :)
jag var egentligen också ute efter ett par skor men jag hittade inga- ska leta vidare imorgon med tove, evve, anna, malin och ollibolli. sen blir det partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy på kvällen. fullfart.
har mff träning nuuu.
pussar / angelica

ps, jag har glömde att jag lovade "dagens outfit"! kommer seeeeeeeeeen.
puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: