SKRIVET: 2009-03-03, kl 15:11:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

090302 -brommaaaa still.

nu har jag druckit klart mitt kaffeeee, me likeeee. medan jag drack kaffe och åt after eight så kom jag på att jag kanske också ska börja med "dagens outfit" inte varje dag kanske, men någon gång ibland...bara för en skoj grej liksom. men vi får se hur mycket tid och ork jag har till det. det är ju inget jobbigt men still, jag bloggar liksom i perioder. ibland är jag superpepp på blogg och ibland tänker jag bara inte på att den ens existerar. sådan är jag.

vad kollar killar på hos en tjej? är det liksom brösten, rumpan, hårfärg,ögonen, personligheten eller vad är de? folk säger att det är insidan som räknas, men ibland är det utseendet som man tror avgör personligheten...man dömer insidan innan den ens har fått en chans. hur kan folk göra så? jag säger inte att jag är bättre, att jag inte gör så, för det händer säkert, liksom för många andra trots att det inte är något vi själva vill. men tänk om du var en av de som döms innan de ens har öppnat munnen o ch hunnit säga tex; hej:)
om man ser en uteliggare på stan som ligger och slaggar i exempelvis en trappuppgång vad tänker du då? "stackars, tänk om man hade de så...vad bra jag har det egentligen!" eller är du en sådan som tänker "usch, sådana som dom smutsar ned vår stad. men dom får väl skylla sig själva som har gjort så att dom har hamnat här."  nu spårade jag ur lite,..de jag skulle skriva om var ju egentligen, vad är det som killar kollar på hos en tjej? eller skriva om och skriva om, det var mer en fråga.

och varför är så många tjejer så utseendefixerade? jag är en av de många utseendefixerade tjejerna. dock, inte lika mycket som vissa andra. men alla hollywood-stars, hur ser dom så bra ut? the answer is PLAAASTICCCC. är man så utseendefixerad att man är beredd att ta till plastik-kerurgi borde man nog tänka om. men det kan dock "bara" vara småsaker som tex..nääe, allt är ju stora förändringar om man inte kan göra det själv. fettsugning-heeeeeeelt fel bara, om man äter sunt och motionerar är bilringen borta inom kort. ansiktslyft,..köp en bra ansiktskräm och smörj in facet varje dag för faaaaan. bröstförstoring, läppförstoring osvosv, de är bara bullshieeeeeet.
du vill väl inte bli någon jävla plastdocka? du vill ju vara ditt rätta jag, right?
Be yourselfe,
because you´re worth it!


pussss/angelinaaaaaaaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: