SKRIVET: 2009-03-05, kl 10:28:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

090305 -umeååå, sick

vaknade halv 9 av att det var frukansvärt ljust i mitt rum, märkligt nog.
hade fått ett sms av elin som sa att jag hade gått vidare i läns! men jag trodde inte riktigt på det så jag var tvungen att kolla på vff:s hemsida själv.
jag och ida är dom ända från msk kvar nu, förra lägret var vi6 stycken, nu är vi alltså två kvar...
och under länslägret ska vi vara i norsjö med p93:s länslag...är inte så jättepepp menmen, det blir nog skoj!
jag mår inte så jättebra, är förkyld...hosta, snyva, ont i halsen och mest orolig för att jag itne ska hinna bli frisk till nästa helgs läger...men vi shall see. jag ska äta mängder av apelsiner, vitaminer, vitlök och halstabletter och drick miljarder liter te! sen får vi se hur långt det räckerrr...
nu ska jag gå och ringa min mami och be henne buya some halstabletter och apelsiner :)
puss/ angelica


hemlis

Far och basta då blir man frisk ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: