SKRIVET: 2008-11-24, kl 22:24:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

NU SKA JAG BÖRJA SKRIVA IGEN!

puuuuh, hemma igen efter ett ganska tufft träningspass på sporthallen med f16tjejerna. brottning var på menyn denna afton! men det blev ingen riktig brottning idag eftersom det var första gången vi körde. först jogging med många olika uppgifter. sen blev det till att stretcha nacken, jag kommer ha träningsvärk i den imorgon! sen körde vi benstyrka som borde vara min grej liksom, men icke sa´n icket! men nästa vecka ska jag minsann ta revansch ;d
två julklappar är avklarade också
grymt skönt fakiskt! bara 19 more to go! en månad kvar till christmuseveee likssooom. okej jag skojade där-- men det är bara en månad kvar, så najs :d
men nu måste jag hoppa i duscheeennnn.
pusshej//angelinaballerina







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: