SKRIVET: 2009-03-02, kl 21:10:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

090302 stockholm.

Sitter nu och tittar ut över vår vackra huvudstad, stockholm, i min kusins lägenhet på söder, det är dock ganska mörkt så man ser inte så mycket, mest ljus från restauranger, hotell osvosv.  stockholm i mitt hjärta..not. jag saknar umeå just nu, helt sjukt med tanke på shopping, släkt och bara chill här nere medan alla mina nära och kära i norr är i hemavan/åre under lovet,..
men petter är dock HEMMA, jag saknar honom galet mycket! men imorgon kväll blir det hem till björkarnas stad igen, superskönt. planet går 20.05=framme i umeå 21.00=inne i hallen hemma runt 21.20 typ. Petter kommer dit runt 21.30, yeyyyy! blir nog bara liksom mysmys, sen får vi väl se vad vi hittar på på onsdag...
Iaf! i fredags drog vi med malmö aviation(Lisa miskovski var också på de planet samt linnea grape och min classmate joel näsvall, kuligtkuligt!) aja, planet tog oss till bromma flygplats och sen tog vi taxi in till stan och min kusin. (Linus wahlgren bor i samma trappuppgång! eller gjorde.. han flyttade för några månader sedan.) nästa dag blev det shopping i barkarby, gick och checkade på de olika outletbutikerna. hittade dock bara 2 saker till mig själv! ;o ett par miss sixty jeans  och ett par björn borg-trosor..fast  jag köpte ett par björn borg-kallingar till petter också, men det vet han inte om, de får han imorgon. :) på söndagen var vi på tekniska museet med mia(min kusin), anna(min andra kusin) och hennes 3 barn, amanda, olivia och lillebror som inte har något namn än..hahah, stackarn. hur som helst, tekniska museet var helt okej..eller pretty booring faktiskt, har varit där förut osv.. museer är inte riktigt min grej. på kvällen var vi hos kusinernas pappa och styvmamma och käkade/såg melodifestivalen/såg legally blonde/såg elias, räddningsboten med dom små. riktigt mysig kväll förutom att det var köttfärslasange till middag, lasange är gott men jag äter itne fläsk-eller nötkött.. så jag var tvungen att peta bort köttfärsen så det såg ut som att jag var jättekräsen och bortskämd till mia förklarade att jag inte äter köttfärs. "hem" kom vi runt 00.00 och då slocknade alla...nästa morgon, alltså idag var jag mer shoppingsugen så vi gick ner till götgatan och kollade lite, där hittade jag en tröja på monki och ett par jeansleggins från gina tricot, supernice:) Imorgon far vi till bromma för att hälsa på anna osv, blir nog mysigt även om jag nog mest kommer att sitta med mobilen i hand. SEN BLIR DET ÄNTLIGEN HEM TILL UMEÅ IGEN.

miss sixty-jeans 699 kr
björnborg-underkläder 278 kr
jeansleggings från gina tricot 199 kr
tröja från monki 180 kr


bilder kommer sen!

pussss/angelica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: