SKRIVET: 2009-03-03, kl 13:45:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

090303 -bromma

hejhej, alla bloggare. tror dock inte att det är så många som läser min lilla blogg men whateverrrr. ni missar något funnyyyy, not, min blogg är nog inte det roligaste...
denna dag väcktes jag av min kärrraaa mor som glatt sa: vakna, nu är klockan 09.00! så jag gick upp, åt lite frukost, såg sex and the city och duschade,sen drog vi ner till slussen med all vår packning för att ta tunnelbanan till Vällingby för att kolla lite på shoppingennnn som finns där men nada hittade jag. nu sitter jag i min kusin annas villa i bromma och tittar på mitt lilla kusinbarn- lillebror. sjukt söt. men nu ska jag klunka i mig lite kaffeeeee. goodbyeee / angelica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: